.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حبيب كاشاني در یک قدمی رياست سازمان تربيت بدني
حبيب كاشاني مديرعامل سابق باشگاه پرسپوليس كه كار يكساله اش در اين باشگاه از ياد هواداران نرفته است براي رياست بر سازمان نامزد شده است...
حبيب كاشاني در یک قدمی رياست سازمان تربيت بدني

حبيب كاشاني مديرعامل سابق باشگاه پرسپوليس كه كار يكساله اش در اين باشگاه از ياد هواداران نرفته است براي رياست بر سازمان نامزد شده است

به گزارش جهان ؛ با انتشار اسامي نامزدهاي كابينه دولت دهم ، ظاهرا كار محمد علي آبادي ، دوست نزديك محمود احمدي نژاد براي حضور در وزارت راه و ترابري تقریبا تمام شده ،گرچه وزير راه فعلي نيز از ياران نزديك رئيس دولت است.امروز با خبر شديم كه حبيب كاشاني مديرعامل سابق باشگاه پرسپوليس كه كار يكساله اش در اين باشگاه از ياد هواداران نرفته است براي رياست بر سازمان نامزد شده است.

چندی پیش اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس پس از نشست غیررسمی خود حبیب کاشانی مدیرعامل پیشین این باشگاه را مجددا به عنوان مدیرعامل سرخپوشان در لیگ نهم انتخاب کردند.

پس از انتخاب حبیب کاشانی به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس که صبح سه شنبه از سوی سازمان تربیت بدنی اعلام شد، نشستی غیر رسمی بین مجید فرخزادی ، محمد آخوندی ، محمدحسین نژاد فلاح و حبیب کاشانی برگزار شد و حاضرین ضمن تقدیر از زحمات عباس انصاریفرد، کاشانی را به عنوان مدیرعامل جدید پرسپولیس انتخاب کردندولی...

پس از آنكه خبر مدیرعاملی حبیب كاشانی از سوی سایت سازمان تربیت بندی حذف شد برخی از نزدیكان وی نسبت به این موضوع ابراز ناراحتی كرده و اعتراض خود را به اطلاع رئیس سازمان تربیت بدنی رسانده اند.
همین موضوع نیز عاملی شده تا اختلافات محمد علی آبادی و حبیب كاشانی كه از زمان انتخاب شهردار تهران و حمایت كاشانی و بیادی از كاندیداتوری محمدباقر قالیباف در 4 سال قبل وجود داشته دوباره سر باز كند.در این باره یكی از مسوولان كه نقش مهمی در مسائل باشگاه پرسپولیس داشته می گوید: «با توجه به اختلافات علی آبادی و كاشانی بهتر است كه این موضوع منتفی شود. بر همین اساس شاید كاشانی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نشود.

حبیب کاشانی در فصل هفتم رقابتهای فوتبال لیگ برتر پس از آنکه توانست پرسپولیس را به عنوان قهرمانی برساند به دنبال اختلاف نظر با محمد علی آبادی از سمت خود برکنار شد اما پس از گذشت تنها چندماه مجددا از سوی علی آبادی به عنوان عضو هیئت مدیره انتخاب و معرفی شد.

به هر حال پس از رایزنی های انجام شده به نظر می رسد حاج حبیب که محبوبیت زیادی نزد فوتبالدوستان دارد بزودی در راس سازمان تربيت بدني قرار بگیرد.
البته خود كاشاني اين خبر را تاييد يا تكذيب نمي كند ام دوستان او از مذاكرات رضايتبخش دو طرف گفته اند. با اين وصف علي آبادي كه دوره 4 ساله مديريت او بر ورزش ايران هرگز از ياد نخواهد رفت،‌به دليل هزينه هاي سنگيني كه براي رياست جمهوري داشته است ، به حوزه اي مي رود كه در آن تخصص بيشتري دارد.علي آبادي قبلا مدير سازمان عمران شهرداري تهران بوده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.127 seconds.